24 Mayıs 2009 Pazar

RED BULL SOAPBOX RACE

hava sıcak , günlerden pazar, uzun zamandır hafta sonları görüşemeyen çift olarak , lanetimizi kırdık buluştuk. birazda cazibemi kulla kandırdım sevgilimi gitti redbullun bu ilginç organizasyona. hatta hayalperest bir adam olarak seneye katılmak üzere 10 tane falan araba dizayn ettim kafada. bu arada nurla sözüm sana , acar muhabir olarak elimden geleni yapıyorum blogumuz için. şaka la şaka :)

özel not: benim gibi deliyle uğraşan, hatta bütün zorlukları göze alıp kocaman yokuşu çıkıp, ekipman desteği yapan deniz hanıma sonsuz teşekkürler

Etiketler: , ,


Yorumlar:
aferim devam et böyle :)) gözüm üzerinizde
ayrıca buradan sayın bağyan mean e de sesleniyorum, effe yi görüsün de azıcık feyz alsın.
 
sürekli seks yapıyorum ben zamanım yk.rahatsız etmeyin beni.
ahahahahaha.öperimmm.mucckkkk
 
Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]





<< Ana Sayfa

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Kaydol: Kayıtlar [Atom]