26 Mayıs 2009 Salı

saat 01.34

sevgili erikler
azzz önce kendi adıma çok önemli bişi keşfettim efe kankamla konuşurken,sağolsun aydınlandım sayesinde.
biz kızların erkekler gibi toplanıp yapıcak bi aktivitesi yok. mesela örnek verelim hemen erkekler toplanıp play station oynuyo,halı saha maçı yapıyo falan gidiyo nargile içiyo bilmem ne. peki kızlar biz napıyoruz toplanıyoruz kahve içiyoruz,çay içiyoruz,bira içiyoruz konuşuyoruz.konuşuyoruz da konuşuyoruz, sonra kuruyoruz aabi böyle kafada  buummmmm.gelsin buhranlar gitsin depresyonlar.
buluşsak ama konuşmasak ne biliyim yeni bişi keşfedilse ve kızlar toplanıp onu yapsa.
daha güzel olmaz mı? yoksa ben mi çok abarttım eriklerim.
öpüyorum gözlerinizden sulu canlar.

Etiketler:


Yorumlar: Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]





<< Ana Sayfa

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Kaydol: Kayıtlar [Atom]