25 Haziran 2009 Perşembe

our boys have done it

aaabi siyasi tarihinde böyle bi cümle olan bi ülkenin politikasını çalışıyorum.gece gece notlar okuyorum.notlar tutuyorum.bişiler.sonra çaaat die bu cümle geliyo önüme.sinirleniyorum.nası yani ya diyorum.
sonra bi bakıyorum dersin hocası tutmuş seçimlerde hangi bölge kaç oy alır'ı sorcakmış.13 sayfa bunu anlatmış.hay azına sıçayım yaa. bu mu laan bu mu? 25 [yazıyla-yirmibeeşşşş] sayfa not tutturmuşsun şerefsiz ,adam bi kere deniz gezmiş'ten bahseder[ki solculardan nefret ederim].it oğlu.bişi söler o genç insanlara,ki kendileri yarın mezun sıfatı alcaklar,belki ülke yönetcekler belki başka şeyler.kafalarında hiçbişi yok o insanların çoğunun.kimin yüzünden.benim değil biliyorum.
seçim sisteminize sıçayım ya hakkaten allah belanızı versin.bu değil ya.bu olmamalı.ben gece gece bunlara sinirlenmemeliyim.ya da en azından bi cevap bulmalıyım.

Yorumlar:
ya bırak sıkılma bu işlere , her ülkenin tarihinde var böyle iğrenç işlerç biz demokrasiyi çözemedik, avrupanın tarihi soykırım ve sömürge tarihi, amerika kızılderilileri yok etti, böyle uzar gider. sanırım siyasi meselelere kafayı takmamak lazım. heleki türkiyede yıllardır ne düzen değişiyor ne düzelen diyerek, 4 senelin ortalamamın neden 0.60 olduğunu izzah ediorum sanırım. yok ama, çok kafa patlattım, gizli gizlii kenan evrene suikast planları yaptım ama boş işler. bakınca devlet saçma bişi bunu anladım hadi bakalım, anarşit oldum gece gece, 1 mayısta beni hapsetsinler :) tövbe bigün böyle booş konuşurken ,başıma iş alcam
 
Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]





<< Ana Sayfa

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Kaydol: Kayıtlar [Atom]