29 Haziran 2009 Pazartesi

polis rejimin sarsılmaz güvencesidir.

haaaaddiii beee ordan.sen ne fitne fesat ne iğrenç bi herifsin sen ya.bu mu yapabildiğin siyaset.bu kadar mısın?!sadece bunu mu biliyosun ülke yönetmek adına--aman bana bişi olmasın,ben diğerlerini birbirine düşüreyim;halkı,askeri,polisi ki çok sevilmeyen polisi--nolcak şimdi,belge sahte çıkınca "hasiktir,sıçtık" düşüncesiyle bunu buldu değil mi kurmayların,bu yani,böylece sıyrılcaksınız;bambaşka bi "gündem" oluşturup.allahın belası. sen nası bi yöneticisin.sen nasıl ülkenin polisini askerine düşürmeye çalışıyorsun.sana kim öğretti bunları cidden merak ediyorum;nerde,hangi okulda öğretiyorlar bunları.
asker devletinden çıkarıp polis devleti mi yapcan,amaç bu mu amına koyim.umarım ölürsün.ya bir kere de şu "hukuk devleti"nin içini doldurun.lütfen yalvarıyorum.bir kere.
sen nasıl bi ülkede yaşadığını bilmiyor musun?nasıl bir ülkede yöneticisin bilmiyor musun?
polis mi olcak benim güvencem,ya ben askeri de polisi de ve artı SENİ de istemiyorsam,benim güvencem ne/kim/nerde?

Yorumlar: Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]





<< Ana Sayfa

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Kaydol: Kayıtlar [Atom]