5 Temmuz 2009 Pazar

anası babası polis olan varsa üzgünüm şimdiden,aslında değilim de,ben bu kadar manasız insanlar topluluğu görmedim. bi de biaraki ev arkadaşlarım en az polisler kadar manasız bi topluluktu ama konumuz bu değil şimdi.neyse,bu ülkede polis demek şikayete gelen vatandaşı şikayetinden vazgeçirmek demek,o iki yıllık polis okullarında bunu öğretiyorlar sanırım ilk derste.nasıl insanlarsınız ben cidden anlamış değilim.
yavşak yavşak konuşmalar,saçma sapan yorumlar,manasız bakışlar.size güvenmek zorunda oldugum öğretildi hep bana küçüklüğümden beri, hala da orada burada kola firması gibi reklamlar yayınlıyorsunuz.ama ben size güvenemezdim hiç, içten içe.gerçekten de boşa değilmiş bu hislerim.gereksiz ve manasız bi topluluksunuz.başka hiç bir iş yapamayacağınız-buna hıyar satmak da dahil-için orada oturduğunuzun içten içe farkındasınız ama bunu şımarık çocuklar gibi reddetmeye çalışıyorsunuz,hiç ama hiç olmamış türk polisi.cidden çok başarısız ve saçmasapansınız.

Yorumlar:
sakin ol şampiyon.
 
Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]





<< Ana Sayfa

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Kaydol: Kayıtlar [Atom]