23 Temmuz 2009 Perşembe

Özgüven

bu güne kadar kendimi, yada sizin gibi güzide insanlari öz güven sahibi zannederdim (sinem hariç). bu gün sokakta bir adam gördüm, kendisi 165 boylarında 95 100 kilo, en azından göbeğinden pipisini göremediğine eminim. yabancı, yani ya iş için burda ya da turist. adam tam bir özgüven timsali. neden mi? üzerinde beyaz v yaka ve kolsuz bir tshirt vardı.v yakanın boşluğundan kıllar çıkıyordu, göbek beyaz tshirt içinde daha büyük duruyordu ve löp löp sallanıyordu. ayağında ise kısa yani diz kapadının 1 karış yukarısında biten bir kot şort vardı. erkek adam için zaten kısa olan bu şort boyu, kahramanımızın benden kalaın basenleriyle birleşince tam bir şahaser olmuştu. bütün bu rezillikler yetmezmiş gibi belinde freebag, bel çantası denilen,1990ların hemen başında moda olan, şimdi ise sadece pazarcıların bozuk para koymak için kullandığı çantalardan vardı. artık bu kadar yeter kusucam diye düşünürken, ayakkabılarını merak ettim. sandalet içine beyaz çorap giymişti. fenalaştım. böyle 20 saniye gözlerim karardı falan. tam tekrar adama baktım, yanına hızlı adımlarla cidden afet gibi bir manita geldi, elinden tuttu, ingilizce beklesene aşkım gibi bir şeyler söyledi. adamı gördüğümde aramızda 15 metre vardıi bütün bu hikaye 1 dakkaya yakın sürdü, ve yan yana geldi yürürken. adama doğru dönüp tipini sikiyim senin dedim canı gönülden. esnaftan birisi güldü, o tiple bu karı sikilmez dedi. bende adama güldüm, bir anda kültür seviyesi ortadan kalktı ama zaman zaman böyle durumları yaşamak lazım. arkalarından baktım, ablanın popo feci güzeldi, gözümüz yok allah sahibine bağışlasın. sanırım adamın özgüveni tamamiyle yanındaki ablanın taş olmasında. dünya sikime minare götüme diye geziyordu rahatlıkla. hepimize bol özgüvenli günler

Yorumlar:
:D
 
Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]





<< Ana Sayfa

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Kaydol: Kayıtlar [Atom]