10 Ekim 2009 Cumartesi

Çok afedersiniz ama



ben bu reklamı beğendim. çok.

Etiketler:


Yorumlar:
onyargi zaman kazandirir.
 
zaman hedef kitlesine göre fazla kaliteli reklam yapıyo bence de o ayrı ama teoriyle pratik uyuşmuyo kendilerinde.

bi önceki yaftalamadan düşünün reklamına cevaben şöle bişey dolanıyodu nette: http://bit.ly/WalIa

şimdi buna da bi kolaj yapılır yakında :)
 
heğğ, orası öyle zaten de ama reklam çok iyi. bunu nası beceriyolar, kim yapıyo bunların reklamlarını merak ettim.
hadi bunun kolajını da erikler hareketi olarak biz yapalım, düşünün erikler..
 
ben de reklamı izlerken hayran kalmıştım ve merakla ne reklamı bu yaa diye bekliyordum. dadadadannn "zaman" :/ ve o andan sonra "bir şeyin reklamı" değil de "güzel reklam" oldu benim için... :p
 
Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]





<< Ana Sayfa

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Kaydol: Kayıtlar [Atom]