5 Ocak 2011 Çarşamba

Perihelion

Canlarım,
Hepinizin de beynine kazıdığım üzre 3 ocak Dünya'nın yörüngesi üzerindeki hareketinde Güneş'e en yakın olduğu gün. Peki neden bu kadar soğuk bu hava derseniz, terse kalıyoruz gençler, derim.

Ama ondan da önemlisi 3 Ocak benim canım doğum günüm, ay çok seviyorum.
Başta piçiriğim elüfüme ve çağlama sessiz sakin gözlerden uzak salaş bir karaköy balıkçısında yaptığı rakılı-çinekoplu-barbunlu (ya gene unuttum ötekileri) ve kalamarlı organizasyon için ve buna yağmur demeyip, soğuk demeyip, karşının taksisiyiz demeyip, ertesi gün 6:30 da kalkıcam işe gidicem demeyip gelen (sağdan saat 3 yönünde ilerliyorum) Derya, Tayfun, Çağatay, Orbay, Ozan ve Erkan'a teşekkürü bir borç bilirim.
Sizi severim.
Ama o son soğanı yemicektik...


Son olarak, dışı beyaz içi siyah pasta da çok anlamlıydı.
Karamelli almadığınız için teşekkür ederim.

Yorumlar:
<3 you canım.
ayrıca <3 soğan.
 
sağdan saat 3 yönünde ilerlemem de ilginç olmuş. bıraksan soldan da saat 9 yönünde ilerlerim ben aslında.
 
saat yönünü bilmem ama "yat" saati geçtikten sonra baskılı koşullar altında arayan Hv. P. Çvş. arkadaşın Selim'den de sevgiler :P
 
Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]





<< Ana Sayfa

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Kaydol: Kayıtlar [Atom]