22 Şubat 2011 Salı

Erikler biter

ben: ay çok sıkıldıım
Ergan: ay sen bide bana sor
flash da video hazırlıyorum amk karekare. 2 günde 3870 inci karaye anca geldim
ben: oneyaaaaa
Ergan: sıkıntıda patlıcam
ben: olm sen çok çalışıyon galiba ha
Ergan: la yok ya gecen hafta yattım. bi bok yaptıgım yok. dün gecen ay yollamadıgım rapor patladı falan. götü kurtarmam lazım
ben: haae iyi çalış o zamann. of ben acıktım bi de yaa. derdim çoktur hangisine yanayım
amk
Ergan: yanayım yanayım ateşlerde yanayım
ben: lilililiyar biz nurlayla erikleri canlandırmaya karar verdik. orası tekrar yeşillensin, kuşlar cıvıldasın çocuklar gülüşsün istiyoz

ben: taam anladım sen dünya barışına katkıda bulunmak istemiyosun
ya yeminle beynime oksijen gitmiyo şu an
öleceğim galiba
Ergan: ben öldüm bile
sen ne anlatıon
ben: ondan cevap vermediiin demek. yoksa erikleri hareketlendirelim gibi bi teklife
sessiz kalmak
bilmyiorum
Ergan: erikler sıçık ya
ona yeni tema falan lazım
kim uğrasçak olm nla
ben: ya işte biliyodum off
iyi tamam git
Ergan: kimse bişi komaz oraya
onu tamamen silip yeni bişi yapalım
ben: tamam evet süper fikir
Ergan: facebook gurubu kuralım
eriksiker diye
orda yapalım daha iyi
ben: ben hemen açıym
erik s.
??
Ergan: olur behzat ç gibi
ben: olmadı değiştiririz
bizim diil mi amk
Ergan: ama gurup olursa adımız çıkar
yani kendi adımızla yazarız
oyüzden küfür edemeyiz
sayfa olursa sayfa yöneticisi olduğumuz için kendi adımız değil sayfa profili gözükür
ha gurubu kurup private de yapabilirik
ama ne anladım o işten zaten twitter ve facebooktan birbirimizi takip ediyoruz
blog en iyisi gibi
ben: boşuna bisürü tuşa bastın amk
Ergan: heya

FİN

Yorumlar:
harika bir brainstorming örneği..
zübeyde yılmaz okusa sizinle gurur duyardı.
nurla
 
Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]





<< Ana Sayfa

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Kaydol: Kayıtlar [Atom]