25 Mayıs 2009 Pazartesi

IBM 486

teknoloji özürlü ama iyi niyetli bir ailenin evladı olarak, anadolu lisesini kazandıktan sonra peder söz vermişti bilgisayar için. hazırlık sınıfını geçince , alındı bilgisayarım. daha doğrusu sanırım 15 tatilde alındı. neyse efendim sene 1995. düşünün fifa 96 yok henüz. birde açık söyliyim aileme bok attımda bende çok farklı değildim. böyle bilgisayar oyunu falan bilmem çok. bilgisayarın işletim sistemi windows 3.1. lan şaka gibi zamanlar. büyük bir sırrımı itiraf ediyorum, ilk 1 ay sadece painte resim çizdim. ha zaten ailemde psikopattı, yaza kadar oyun almamışlardı. neyse yaz geldi, oyun geldi. bu arada oyun dediysem gözünüzde büyümesin fazla disket zamanının sonu, cd zamanının başı. mesela fifa 96 güzel çalışmıştı ama 97 çalışmamıştı. neyse efendim işte böyle o bilgisayara birde modem falan alip internet bağlantısı olayına girmiştik. bu arada ergenliğe girildiği için bünyede inceden bir sapıklık ve çıplak kadın merakı vardı. ama bu ihtiyaçları karşılayacak donanım yoktu. şimdiki çocuklar buna gülerler sanırımda güzel ve çıplak kadın görmek şimdiki kadar kolay değildi. birde böyle yaş 13 14 falan, böyle fotosu arancak ünlüler hakkındada bir bilgim yok. o zamanki arama motoru yahooyu kullanıyordum sanırım. bir "free sex" birde "pamela anderson" yazıp aratıyordum. bu arada modem 33k, düşünün 52 k alamamışım. dail up bağlantı, uçağa binsen gitsen amerikaya daha kolay pamelayı görmek. şimdi internetten güzel gadınlara bakarken ara ara gelir aklıma o günler. ha birde bizim ozamanlar kral tv izlerken "mute" tuşuna basmamız vardi, ama şimdiki gençler sanmasınki genç erkek türkücüleri severdik, nez vardı, merve ildenizli metin arolat klibi vardı, ki misal ben o klibi izlerken mute tuşuna basmamış adama selam vermem.

Etiketler: , , ,


Yorumlar:
kanka bütün etiketleri anladım da oralet ne hocu?
 
Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]





<< Ana Sayfa

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Kaydol: Kayıtlar [Atom]